مشارکت ۸۷ درصدی مردم «درمیان» در انتخابات

فرماندار درمیان با اعلام اینکه ۸۷ درصد مردم درمیان در انتخابات امسال شرکت کردند، گفت: در این دوره از انتخابات ۳۹ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم شهرستان درمیان واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از درمیان، حسینعلی بخشی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، به تشریح جزئیات برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: در این دوره از انتخابات ۳۹ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم شهرستان درمیان واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند.

وی بیان دشت: برای اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۴۹ صندوق سیار و ۳۴ صندوق ثابت در نظر گرفته شد که ۶۶ صندوق در مناطق روستایی و ۱۷ صندوق در مناطق شهری پذیرای رأی‌دهندگان بود.

فرماندار درمیان از همکاری یک هزار و ۳۳۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در انجام فرآیند برگزاری انتخابات خبر داد و اعلام کرد: ۸۷ درصد از افراد واجد شرایط رأی دادن، در انتخابات شرکت کردند.

رأی ۲۵ هزار «درمیانی» به آیت‌الله رئیسی

بخشی افزود: پس از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ۲۵ هزار و ۸۴ رأی، عبدالناصر همتی ۳ هزار و ۳۸۳ رأی، محسن رضایی میرقائد ۲ هزار و ۲۹۷ رأی و سید امیر حسین قاضی‌زاده‌هاشمی تعداد ۶۹۰ رأی از آرای مردم این شهرستان را کسب کردند.

وی به منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اسدیه اشاره و اعلام کرد: «فیروز غلامی با کسب یک هزار و ۴۷۸ رأی، محمد حمزه بی‌خویش با کسب یک هزار و ۷۶ رأی، ابراهیم رحمانی فورگ با کسب یک هزار و ۳۵ رأی، غلام‌سرور هرمزی ۸۶۳ رأی، حسین خسروی با کسب ۸۵۲ رأی» به ترتیب به‌عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر اسدیه انتخاب شدند.

فرماندار درمیان اضافه کرد: همچنین «امیر خسروی با کسب ۸۲۷ رأی، محمدرضا عبدالهی‌سرو با کسب ۷۵۵ رأی، حسین خسروی (فرزند غلام‌محمد) با کسب ۵۷۲ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر اسدیه انتخاب شدند.

منتخبان مردم در طبس مسینا و گزیک

بخشی ادامه داد: در طبس مسینا نیز به ترتیب «غلامحسین آشوری یک هزار و ۳۳ رأی، عبدالحبیب رمضانی یک هزار و ۶ رأی، عبدالحبیب سالاری ۹۴۹ رأی، عبدالرئوف اکبری ۹۲۵ رأی و عبدالودود محمد پرست با کسب ۸۹۳ رأی» به‌عنوان اعضای اصلی و «محمد امین مالکی با کسب ۷۱۴ رأی، مهرالله شافعی ۵۳۶ رأی، عبدالسلام خسروی ۵۶ رأی» به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر برگزیده شدند.

وی بیان داشت: در شهر گزیک نیز به ترتیب «نور احمد الهیاری با کسب ۶۶۴ رأی، سعید الهیاری با کسب ۶۴۳ رأی، علیرضا سلیمانی با کسب ۶۳۷ رأی، یاسر عطائی با کسب ۶۱۱ رأی و حسن قاسمی با کسب ۵۳۰ رأی» به‌عنوان اعضای اصلی و «عبدالحمید احراری با کسب ۴۹۰ رأی، رمضان محمدی با کسب ۴۲۹ رأی و کنیز نوری با کسب ۴۲۶ رأی» به‌عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =