عطر رضوی در هنگ مرزی «گزیک»/خدمت در زیر سایه امام هشتم

استقبال باشکوه و معنویت سربازان دلداده به امام رضا(ع) در این بخش مرزی وصف ناشدنی بود و خادمان رضوی نیز با مدیحه‌سرایی و قرائت اشعاری در وصف امام هشتم(ع) دل عاشقان را رهسپار حرم امام رضا(ع) کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از درمیان، خدام بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) در نخستین روز از حضور در خراسان‌جنوبی به شهرستان درمیان و بخش مرزی گزیک رفتند و جشن دهه کرامت را با سربازان در کنار مرز برگزار کردند.

استقبال باشکوه و معنویت سربازان دلداده به امام رضا(ع) در این بخش مرزی وصف ناشدنی بود و  خادمان رضوی نیز با مدیحه‌سرایی و قرائت اشعاری در وصف امام هشتم(ع) دل عاشقان را رهسپار حرم امام رضا(ع) کردند.

حجت‌الاسلام موحدیان مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در میان پرسنل وظیفه و پایور هنگ مرزی گزیک به بیان کرامات و عنایت امام رضا(ع) و ترویج و توسعه فرهنگ رضوی پرداخت.

خادمان حرم رضوی در ادامه برنامه های خود در شهرستان درمیان، کانون خادم یاران رضوی بخش قهستان افتتاح و مزار شهدای گمنام را غبارروبی کردند.

«حجت‌الاسلام خزایی» امام جمعه درمیان در محل افتتاح این کانون، گفت: انتخاب مردم در انتخابات ۱۴۰۰ صحیح و دقیق بود و به فرمایش رهبری نیز مردم از این انتخاب خیر خواهند دید.

وی بیان داشت: خادمان رضوی با حضور خود در این خطه اشک شوق در گوشه چشمان مردم جاری کردند که بسساری به دلیل ویروس کرونا نمی‌توانند به مشهدالرضا بروند.

امام جمعه درمیان گفت: یکی از افتخارات ما نیز حضور خادمان حرم رضوی است و با حضور آن‌ها کانون خادم یاران رضوی افتتاح شد تا بحث خدمت به مردم و کمک‌های مؤمنانه را دنبال کند و این کانون می‌تواند مایه افتخار و حل بسیاری از مشکلات مستضعفان باشد.

در این مراسمات نیز حضور باشکوه زنان و مردان کم‌نظیر بود و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی آمدند تا عشق و ارادت خود را یکبار دیگر به امام مهربانی‌ها ابراز کنند.

خادمان حرم رضوی نیز ضمن مدیحه‌سرایی و بیاناتی در وصف امام رضا(ع) با بسته‌های نمک و نبات تبرکی از عاشقان و دلدادگان امام هشتم پذیرایی کردند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =