مشارکت ۹۵ درصدی ارتشیان در انتخابات۱۴۰۰/ «ما می‌توانیم» را معنا کردیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: ارتشیان قهرمان با حضور ۹۵ درصدی خود در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند سرباز ولایت و حافظ مرز‌ها و حریم انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ، امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) خراسان‌جنوبی، با اشاره به حضور نیرویهای مسلح جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها، اظهار داشت: انقلابی بودن و انقلابی خدمت کردن نیرو‌های مسلح باعث شده تا کشور ایران به‌عنوان قدرت نظامی منطقه مطرح شود.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی هم در به ثمر نشستن و هم در تثبیت انقلاب نقش‌آفرین بوده و در دوران دفاع مقدس نیز در کنار سایر نیرو‌های مسلح نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

 «ما می‌توانیم» را معنا کردیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اعلام اینکه نیروی زمینی ارتش امروز در ساختار خود دچار تحول شده و یگان‌های آن، یگان‌های متحرک هجومی، واکنش سریع و تخصصی است، تصریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح به جایی رسیده‌اند که تجهیزات و تسلیحات نظامی مورد نیازشان با دست توانای نیرو‌های متخصص بومی ساخته می‌شود.

آذریان به وجود انواع سامانه‌های پیشرفته موشکی در ارتش جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: امروز ارتش متشکل از نیروهای متدین و انقلابی است که در کنار سایر نیروهای مسلح از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشور محافظت می‌کند.

وی به حضور همه‌جانبه ارتش در کنار مردم اشاره و عنوان کرد: در شرایط مختلف از جمله در دوران شیوع ویروس کرونا در کنار مردم حضور داشته‌ایم و همواره آماده فداکاری برای ایران اسلامی و مردم هستیم.

ارتش؛ حافظ انقلاب و مرزها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با تأکید بر اینکه امروز نیز ارتش همیشه قهرمان در کنار دیگر نیرو‌های مسلح حافظ مرز‌ها انقلاب و ارزش‌های آن است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی یک ارتش پر توان دارد و نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی با تمام وجود از این سرزمین حفاظت می‌کنند.

آذریان مطرح کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب، یگان‌ها‌ی مختلف ارتش در خراسان‌جنوبی مستقر هستند و نگرانی رهبر معظم انقلاب از مرز‌های شرقی برطرف شده و این افتخاری برای ارتش است.

وی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: مردم با حضور خود در انتخابات، امنیت و قدرت ملی کشور را تقویت کردند و دشمنان ایران اسلامی را ناکام گذاشتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این روز ارتشیان قهرمان با حضور ۹۵ درصدی خود در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند تا بار دیگر ثابت کنند سرباز ولایت و حافظ مرز‌ها و حریم انقلاب هستند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ر


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =