امنیت حاکم بر کشور حاصل حضور مقتدرانه نیروهای نظامی است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اقتدار نظامی و امنیتی ما امروز به جایی رسیده که علاوه بر اینکه امن‌ترین کشور منطقه هستیم، در مسائل امنیتی منطقه و دنیا نیز تأثیرگذار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: نظام اسلامی از آغاز شکل‌گیری در معرض دشمنی‌های فراوانی قرار داشته است.

وی بیان داشت: اقتدار نظامی و امنیتی ما  امروز به جایی رسیده که علاوه بر اینکه امن‌ترین کشور منطقه هستیم، در مسائل امنیتی منطقه و دنیا نیز تأثیرگذار هستیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات و تبریک  به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: با تلاش‌ها و حضور جدی  عوامل برگزاری انتخابات؛ شورای تأمین، ستاد امنیت انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات تأمین شده و ما  از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدیم.

ملانوری متذکر شد: این موفقیت موجبات خشنودی خداوند، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و  ملت بزرگ ایران اسلامی  را به همراه داشت و امیدواریم منتخبین مردم در مسیر خدمتگزاری به نظام و ملت موفق و پیروز باشند.

وی گفت: مردم هوشیار، بصیر و موقعیت‌شناس، هوشیارانه به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفته و با حضور خود حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

استاندار خراسان‌جنوبی متذکر شد: این توفیق و حضور گسترده مردم در انتخابات، علی‌رغم تلاش‌های فراوان  دشمنان در ایجاد بی‌انگیزگی و بی‌اثر نشان دادن رأی مردم در سرنوشت کشور رقم خورد.

ملانوری خاطرنشان کرد: امید است به برکت این حضور، مشارکت و پشتیبانی انقلاب ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه که دل  به این مردم ،کشور و نظام بسته‌اند، امیدوارتر شوند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 19 =