خیرین برای آبرسانی به روستاهای محروم خراسان‌جنوبی پیش قدم می‌شوند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: با احیای برخی از قنوات در روستاهای محروم و کم آب استان به همت شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور، تأمین آب پایدار سرعت بیشتری می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور، با اشاره به رسالت هلال‌احمر در کاهش آلام نیازمندان، اظهار داشت: خشکسالی‌های پیاپی شرایط زندگی را در برخی از مناطق این استان سخت کرده و نیازمند توجه ویژه مسئولان و خیرین است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر حلقه اتصال توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان و توسعه جامعه است، بیان داشت: امید است در سال جاری بتوانیم با ایجاد تفاهم‌نامه‌هایی در جهت برداشتن برخی از موانع و مشکلات در مناطق محروم و متأثر از خشکسالی خدماتی درخور ارائه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی درخصوص مصوبات این دیدار، افزود: براساس توافق فی مابین جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با شرکت مواد نسوز مقرر شده این شرکت صنعتی سالیانه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای تأمین آب پایدار در روستاهای محروم استان کمک کند.

رضایی با اشاره به فعالیت این مجموعه صنعتی و معدنی در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان، ادامه داد: این مبلغ جهت احیای قنوات در روستاهای کم‌آب این دو شهرستان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته کمک‌های بسیار خوبی از سوی این شرکت در استان انجام شده، خاطرنشان کرد: تأمین بسته‌های معیشتی، کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث سیل و زلزله، تأمین تجهیزات بانک امانات از قبیل ۲۵ کپسول اکسیژن و ۱۰ تخت بیمارستانی از جمله اقدامات این شرکت صنعتی، معدنی در استان بوده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =