تند باد و گرد و خاک مهمان آسمان خراسان‌جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: طی امروز و فردا گاهی وزش تند باد و گرد و خاک و در نوار شرقی وقوع باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی قابل پیش‌بینی است.

فاطمه زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آتی، اظهار داشت: مطابق با الگوی نقشه‌های هواشناسی از روز گذشته تا اوایل هفته‌ آینده در برخی ساعات شاهد افزایش وزش باد و گرد و خاک در استان خواهیم بود.

وی بیان داشت: طی امروز و فردا گاهی وزش تند باد و گرد و خاک و در نوار شرقی وقوع باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه به‌طور موقت روزهای یکشنبه و دوشنبه شرایط جوی در غالب نقاط استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود، تبیین کرد: دمای هوا در چند روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

زارعی با اشاره به تغییرات دمایی مرکز استان، گفت: تغییرات دمایی مرکز استان در گرم‌ترین ساعات روز گذشته حداکثر ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.

وی مطرح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیرجند با حداقل دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =