اخبار ورزشی | درخشش ورزشکاران خراسان‌جنوبی در میادین ملی و بین‌المللی

«نجمه خدمتی» در مسابقات جام جهانی کرواسی طلایی شد و «سهیلا سلیمانی»بر سکوی قهرمانی دیسک ایران ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، تیم تفنگ بادی بانوان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی کرواسی با درخشش تیرانداز خراسان‌جنوبی طلایی شد.

«نجمه خدمتی» از خراسان‌جنوبی، «فاطمه کرم‌زاده» و «آرمینا صادقیان» در مرحله نیمه نهایی این ماراتن بین‌المللی با کسب ۶۲۵/۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و راهی فینال رقابت‌ها شد.

بانوان تیرانداز کشورمان در مسابقات جام جهانی کرواسی با غلبه بر تیم روسیه با گردن‌آویز طلایی بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستادند، تیم‌های روسیه و مجارستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی با  حضور ۵۲۰ ورزشکار از ۴۷ کشور جهان از اول تا دوازدهم تیرماه
 به‌میزبانی کرواسی در حال برگزاری است.

دوومیدانی‌کاران خراسان‌جنوبی در جمع شش تیم برتر کشور

پرونده مسابقات قهرمانی پرتاب دیسک بانوان کشور گرامیداشت دهه کرامت با سکونشینی ورزشکار خراسان‌جنوبی بسته شد.

در این ماراتن ملی «سهیلا سلیمانی» از بیرجند با پرتاب دیسک ۳۵ متر و ۱۸ سانتی‌متر بر سکوی قهرمانی ایستاد، «کوثر مصطفی‌زاده» از خوزستان با پرتاب ۳۱ متر و ۹۱ سانتی‌متر دوم شد و «گل‌محمدی» از چهارمحال‌ و بختیاری با پرتاب ۳۱ متر و ۸۷ سانتی‌متر در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین دوومیدانی‌کاران شهرستان بیرجند در مسابقات قهرمانی پسران و دختران کشور خوش درخشیدند و در جمع شش تیم برتر کشور قرار گرفتند.

«افسانه سبزکار» در ماده پرش ارتفاع بر سکوی چهارم رقابت‌ها ایستاد و «امیررضا کریمی» نیز در ماده پرتاب وزنه به مقام پنجم رقابت‌ها دست‌ یافت.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شش =