رقابت ۵۵۲۸ داوطلب در سومین روز کنکور در خراسان‌جنوبی

در سومین روز از برگزاری کنکور سراسری، آزمون رشته علوم‌تجربی با حضور ۵ هزار و ۵۲۸ داوطلب در رشته علوم‌تجربی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، کنکور سراسری ۱۴۰۰ در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم‌ریاضی و فنی، علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و زبان‌های خارجی از ۹ تیرماه آغاز و ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

براساس جدول زمان‌بندی آزمون سراسری، گروه آزمایشی هنر صبح امروز ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم‌انسانی صبح پنجشنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم‌ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

در استان خراسان‌جنوبی ۱۵ هزار و ۸۶۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی به مدت ۴ روز با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد ۹ هزار و ۱۷۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۶۸۸ داوطلب مرد هستند.

در اولین روز از برگزاری کنکور سراسری، آزمون رشته هنر با حضور ۲ هزار و ۷۷ داوطلب برگزار شد که از این تعداد یک هزار و ۳۲۰ دواطلب زن و ۷۵۷ داوطلب مرد بودند.

دومین روز از برگزاری کنکور سراسری آزمون رشته‌های ریاضی و انسانی با حضور ۶ هزار و ۱۴۰ نفر برگزار شد که از این تعداد یک هزار و ۴۶۳ دواطلب در رشته ریاضی و ۴ هزار و ۶۷۷ نفر در رشته انسانی به رقابت پرداختند.

در سومین روز از برگزاری کنکور سراسری، آزمون رشته علوم‌تجربی با حضور ۵ هزار و ۵۲۸ داوطلب در رشته علوم‌تجربی در حال برگزاری است.

تمام محل‌های برگزاری آزمون ضدعفونی، تهویه مناسب آماده و همچنین تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی سازمان سنجش کشور برای برگزاری هر چه بهتر آزمون و سلامت داوطلبین رعایت شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =