آغاز کنکور ۱۴۰۰ با حضور ۲۰۷۷ داوطلب گروه هنر در خراسان‌جنوبی

در اولین روز از برگزاری کنکور سراسری، آزمون رشته هنر با حضور ۲ هزار و ۷۷ داوطلب در استان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود که از این تعداد یک هزار و ۳۲۰ دواطلب زن و ۷۵۷ داوطلب مرد هستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، کنکور سراسری ۱۴۰۰ در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم‌ریاضی و فنی، علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و زبان‌های خارجی از امروز ۹ تیرماه آغاز و ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

براساس جدول زمان‌بندی آزمون سراسری، گروه آزمایشی هنر صبح امروز ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم‌انسانی صبح پنجشنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم‌ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود.

در استان خراسان‌جنوبی ۱۵ هزار و ۸۶۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی به مدت ۴ روز با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد ۹ هزار و ۱۷۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۶۸۸ داوطلب مرد هستند.

در اولین روز از برگزاری کنکور سراسری، آزمون رشته هنر با حضور ۲ هزار و ۷۷ داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد یک هزار و ۳۲۰ دواطلب زن و ۷۵۷ داوطلب مرد هستند.

بیشترین داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ در استان به گروه آموزشی تجربی با ۵ هزار و ۵۲۸ داوطلب و پس از آن به گروه انسانی با ۴ هزار و ۶۷۷ داوطلب اختصاص دارد.

۱۱ حوزه امتحانی در خراسان‌جنوبی برای برگزاری کنکور ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و تمام محل‌های برگزاری آزمون ضدعفونی، تهویه مناسب آماده و همچنین تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی سازمان سنجش کشور برای برگزاری هر چه بهتر آزمون و سلامت داوطلبین رعایت می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 9 =