کشف ۶۸ کیلو تریاک در خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی ۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و ۴ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شاهوردی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی اخباری مبنی بر حمل مواد افیونی توسط سوداگران مرگ دریافت کردند که پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی سواری پژو پارس قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده کردند و پس از شناسایی دقیق، خودرو را متوقف کرده که در بازرسی از آن ۶۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در ادامه عملیات ۲ سواری پژو ۴۰۵ که راه پاک‌کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بوده را مشاهده و سپس توقیف کردند.

شاهوردی تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۴ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بر مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =