بهره‌مندی ۳۹۷ خانوار عشایری خراسان جنوبی از پروژه‌های هفته دولت

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی گفت: با افتتاح ۹ پروژه‌ هفته دولت توسط امور عشایری استان ۳۹۷ خانوار عشایری از مزایای این طرح‌ها برخورددار می‌شوند.

خبر طبس: مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی گفت: با افتتاح ۹ پروژه‌ هفته دولت توسط امور عشایری استان ۳۹۷ خانوار عشایری از مزایای این طرح‌ها برخورددار می‌شوند.

به گزارش خبر طبس به نقل از خبرگزاری فارس، محمد‌ابراهیم ابراهیمی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۹ پروژه توسط امور عشایری خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌های شامل حفر و تجهیز چاه آب شرب انسان و دام، انتقال آب شرب کشاورزی و دام، مرمت قنات، چشمه و چاه مالداری، اصلاح و احداث بند خاکی و احداث آبشخور دام می‌‌شود.

هزینه‌کرد ۱۹۰ میلیون تومانی برای پروژه‌های هفته دولت امور عشایری خراسان جنوبی

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی یادآور شد: یک مورد از پروژه‌های هفته دولت مربوط به احداث بند خاکی به حجم ۸ هزار و ۳۳۰ مترمکعب است.

ابراهیمی به میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های هفته دولت توسط امور عشایری خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در این راستا ۱۹۱ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان هزینه شده است.

وی با بیان این‌که این پروژه‌ها در چهار شهرستان خراسان جنوبی افتتاح می‌شود، اضافه کرد: این شهرستان‌ها شامل شهرستان سرایان، خوسف، درمیان و فردوس می‌شود.

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۳۹۷ خانوار عشایری استان از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =