۲۴ تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک تریلی باری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از تریلی ۸۱۶ کیلوگرم مرفین که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند، بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

فرشید با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ۵۵ درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نیز ۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه امسال  ۶۰۰ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در استان توقیف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه ۲۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =