کشف ۳۱۸ کیلو مواد مخدر طی ۳ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۳۱۸ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر طی ۳ عملیات پلیسی در استان خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۵ متهم دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، مأموران انتظامی شهرستان خوسف اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان خوسف به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک و با علایم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خود افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی و شلیک چندین تیر با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف که در بازرسی از این خودرو ۲۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۱۱۴ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک و ۱۰۲ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرشید با بیان اینکه مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند، تبیین کرد: همچنین مأموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه به ۲ دستگاه موتورسیکلت که در حال حرکت بودند مشکوک شدند که با علایم هشدار دهنده به راکبان آن دستور ایست داده و موتورسیکلت‌ها را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از موتورسیکلت‌ها ۴۹ کیلوگرم حشیش که جاساز شده بود را کشف کرده و ۲ متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین در سومین عملیات پلیسی مأموران انتظامی ایست بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

فرشید با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از کامیون مقدار ۵۳ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند، مطرح کرد: مأموران در این عملیات ضمن توقیف خودرو، ۲ قاچاقچی مواد افیونی را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =