اخبار ورزشی | برترین رکاب‌زنان و دارترهای خراسان‌جنوبی معرفی شدند

پرونده مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری تریال و دارت خراسان‌جنوبی با معرفی برترین‌ها بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای حضور فعال و آمادگی لازم در مسابقات قهرمانی دارت کشور رقابت‌های استانی این رشته ورزشی در سالن سرو مجموعه ورزشی سردار «سلیمانی» شهر بیرجند برگزار شد.

در بخش بانوان این ماراتن استانی «زهرا‌رجبی» بر سکوی نخست ایستاد، «مائده عطایی» نایب قهرمان شد، «سمیرا سلیم و حانیه اباذری» به مقام سوم مشترک دست‌ یافتند.

در بخش آقایان مسابقات قهرمانی دارت خراسان‌جنوبی نیز «ابوالفضل علیزاده و مجتبی فروتن‌مقدم» در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و «علیرضا محمدزاده و علی یوسفی» نیز مقام سوم مشترک مسابقات را کسب نمودند.

معرفی رکاب‌زنان برتر تریال خراسان‌جنوبی

پرونده مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری تریال خراسان‌جنوبی یادواره شهید «محسن حججی» اعزامی به رقابت‌های کشوری در بیرجند بسته شد.

در این رویداد ورزشی ۱۴ رکاب‌زن برتر شهرستان‌های استان در پیست تریال شهید «محسن حججی» بیرجند در سه بخش بزرگسالان ، جوانان و نیمه حرفه‌ای برگزار و به رقابت پرداختند.

در بخش بزرگسالان مسابقات دوچرخه‌سواری تریال خراسان‌جنوبی «رضا بیدختی، علی احترامی و ایمان کمالی‌راد» حائز رتبه‌های برتر شدند.

«سجاد بیدختی» بر سکوی بخش جوانان این ماراتن استانی ایستاد، «نیما جعفری» به نایب‌ قهرمانی رسید و «ابوالفضل دهقان‌پور» سوم شد.

در بخش نیمه حرفه‌ای مسابقات نیز «امیرارسلان مشفقی، مهدی نصرآبادی و سهیل سورگی» رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند‌.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =