اخبار ورزشی | برترین رکورد زنان‌ خراسان‌جنوبی معرفی شدند

پرونده نخستین دوره مسابقات ثبت رکورد خراسان‌جنوبی در پارک کاجستان بیرجند با معرفی برترین‌های این رقابت‌ها در ۲ بخش بانوان و آقایان بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده نخستین دوره مسابقه ثبت رکورد خراسان‌جنوبی گرامیداشت دهه امامت و ولایت خراسان‌جنوبی در بوستان کاجستان بیرجند با معرفی برترین‌های ۵ رشته ورزشی بسته شد.

در رشته شنا سوئدی این ماراتن استانی «علی خسروی، عادل بهرامیان و حمید خاتمی» حائز رتبه برتر شدند و در پرش جفت نیز «عادل بهرامیان، خشایار ایزدی و محمد علیزاده» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده بارفیکس نخستین دوره ثبت رکورد خراسان‌جنوبی «مرتضی جلالی، مسعود رحیمی، شهاب محتشمی، ایمان آتش‌افراز، محمدمهدی مختاری و علی فوداجی» رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

در آیتم طناب‌زنی این رویداد ورزشی خراسان‌جنوبی «محمد جنگی، خشایار ایزدی و محسن چکی» بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند و در رشته روپایی نیز «بهنام آهنی، ایمان آتش‌افراز و سیدمجتبی باقری» مقام‌های برتر را کسب کردند.

در آیتم پلانک نخستین دوره ثبت رکورد بانوان خراسان‌جنوبی گرامیداشت دهه امامت و ولایت «الینا مشهدی، فرزانه رجب‌زاده و سمیه فلاحی‌نسب» حائز رتبه‌های برتر شدند.

در ماده پرش جفت این رویداد ورزشی «عالیه موذن، سمانه استانستی و افسانه سبزه‌کار» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته بارفیکس اصلاح شده بانوان این ماراتن استانی «هدا قاسمی، سمیه فلاحی‌نسب و سپیده طاهری» مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در ماده طناب‌زنی نخستین دوره ثبت رکورد بانوان خراسان‌جنوبی «فاطمه شمس‌آبادی، سمانه استانستی و سپیده طاهری» بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستادند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =