اخبار ورزشی | برترین استعدادهای المپیاد دوچرخه‌سواری معرفی شدند

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی گفت: استعدادهای برتر رکاب‌زن‌ استان معرفی و با سومین المپیاد کشوری اعزام می‌شوند.

سیدحمید علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقات استعداد‌های برتر دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی اعزامی به سومین دوره المپیاد نخبه‌های کشور در بیرجند بسته شد.

وی افزود: در این رویداد ورزشی ۳۵ دوچرخه‌سوار برتر شهرستان‌های استان در ۴ رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برابر با بخشنامه‌ فدراسیون از هر رده سنی یک نفر در بخش پسران و یک نفر در بخش دختران به مسابقات المپیاد‌های استعداد برتر دوچرخه‌سواری کشور اعزام می‌شوند.

علوی یادآور شد: استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی بعد از آموزش‌های تخصصی به مهم‌ترین رویداد ورزشی ایران المپیاد نخبه‌های کشوری اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات متولدین ۱۳۸۴ این رویداد ورزش استانی «عباس نظری و علیرضا پردل» حائز رتبه برتر شدند و در کورس رقابت متولدین ۱۳۸۵ این ماراتن نیز «امیر محمد ضیایی، احسان یکه‌خوان و محمد سلمانی» از بیرجند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی یادآور شد: در رکاب‌زنی استعدادهای برتر متولدین ۱۳۸۶ «حمید حسینی، ابوالفضل صفری و عرشیا لولو» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقات متولدین ۱۳۸۷ نیز «فاران حمدی‌حصاری، امیرمحمد پهناور و امیرعلی کیکاووس» بر سکوهای اول تا سوم رقابت‌ها ایستادند.

علوی با اشاره به رقابت استعدادهای برتر بانوان خراسان‌جنوبی در این ماراتن ملی گفت: در رده سنی متولدین ۱۳۸۴ «کوثر عرب، فاطمه مختاری و فرزانه‌سادات طباطبایی» حائز رتبه برتر شدند و در مسابقات متولدین ۱۳۸۵ بانوان نیز «ثنا برزگر، نرگس حسین‌زاده و ریحانه عرب» از بیرجند مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های رکاب‌زنی متولدین ۱۳۸۶ بانوان خراسان‌جنوبی «سما حسینی، آیدا ابریشمی‌مقدم و نیلوفر نصرآبادی» از بیرجند بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در مسابقات دوچرخه‌سواری متولدین ۱۳۸۷ نیز «فاطمه مزاری، آنسه عظیمی‌طبس و مهدیه رحیم‌آبادی» مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =