کشف ۵۲۵ کیلو مواد مخدر طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۵۲۵ کیلو و ۶۹۰ گرم مواد مخدر طی ۲ عملیات پلیسی در اسان خبر داد و گفت: در این رابطه ۷ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شجاعی‌نسب صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی «سهل‌آباد» نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ کامیون باری که با هم در حرکت بودند مظنون شده و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از ۲ کامیون، ۳۰۳ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و ۱۳۲ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مأموران در این عملیات مجموعاً ۴۳۶ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد افیونی کشف کردند، تصریح کرد: مأموران در این خصوص ۲ خودروی سنگین توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی‌نسب ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری سانتافه مظنون شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از سواری سانتافه، ۸۹ کیلو و ۵۹۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۴ قاچاقچی مواد مخدر  را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

شجاعی‌نسب بر مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =