کشف ۵۷۵ کیلو مواد افیونی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: طی ۳ عملیات پلیسی در شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان ۵۷۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌جنوبی هنگام انتقال کامیونت حامل مواد مخدر به پارکینگ در بازرسی تخصصی از آن ۲۴۶ کیلوگرم تریاک و ۳۷ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران قبلا نیز ۱۰۸ کیلوگرم حشیش در بازرسی از این خودرو کشف کرده‌اند، تصریح کرد: در عملیات مأموران پلیس مجموعا ۲۴۶ کیلوگرم تریاک و ۱۴۵کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در مجموع این عملیات ۳۹۱ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف شده است، عنوان کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی و ارتقاء سطح اشراف اطلاعاتی خود هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از کشف محموله حشیش و تریاک از یک سواری پژو در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان نهبندان به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بالایی در حال حرکت بود، مشکوک و با علائم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی اضافه کرد: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با انجام به موقع اقدامات پلیسی و با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند گلوله به سمت خودرو شلیک کردند و راننده خودرو که عرصه را بر خود تنگ دید به ناچار متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی تکمیلی از خودرو ۷۶ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند، تصریح کرد: در این عملیات مجموعا ۸۶ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی تبیین کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه هم در بازرسی از یک سواری پژو۴۰۵، ۳ کوله‌پشتی حاوی ۹۸ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =