احزاب منافع ملی را در نظر بگیرند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: برای فعالیت احزاب در استان بهتر است شرایطی تعیین شود و این احزاب برنامه داشته باشند، دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را کنار گذاشته و منافع ملی را در نظر بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی‌اسفزار صبح امروز در دیدار با اعضای خانه احزاب خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: احزاب باید در فعالیت‌های خود تلاش وسیع‌تر، برنامه مشخص‌تر و آرمان‌های بیشتر داشته باشند تا بتوانند موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه اگر برنامه‌های احزاب با محوریت منافع عمومی باشد حتی اگر کار غلط و اشتباهی هم انجام شود، قابل تقدیر است، بیان داشت: نباید فعالیت احزاب تنها منحصر به زمان انتخابات‌ها و استفاده از سهمیه‌های متعدد باشد و بعد از فعالیت انتخاباتی هم تعطیل شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: طی عمر ۴۳ ساله انقلاب اسلامی تاکنون احزاب آنطور که باید در کشور ما جا نیفتاده‌اند که یکی از این دلایل ممکن است این باشد که خود احزاب و اعضای آن نتوانسته‌اند خودشان را به خوبی به مردم معرفی کنند.

خسروی با ابراز تأسف از اینکه احزاب در کشور ما جواب نداده‌اند و کار خاصی نکرده‌اند، گفت: در عرصه انتخابات‌های متعدد نیز هر کس با پشتوانه احزاب جلو آمده است، موفق نبوده است.

وی تأکید کرد: اگر اصل احزاب را در دنیا بپذیریم فعالیت آن‌ها باید دارای شرایطی باشد که یکی از این شرایط این است که حزب باید تولید برنامه کند و فعالیت آن با محوریت تضارب آرا و افکار باشد نه در جهت تخریب دیگران.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه در کشور ما احزاب همدیگر را تخریب و دود آن هم به چشم مردم می‌رود، تصریح کرد: برای فعالیت احزاب در استان بهتر است شرایطی تعیین شود و این احزاب برنامه داشته باشند، دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را کنار گذاشته و منافع ملی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =