کشف ۳۳۶ کیلو مواد افیونی طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۳۳۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد افیونی(تریاک و حشیش) در شهرستان نهبندان و قاین خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پاسگاه عربخانه شهرستان نهبندان هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس متواری شد که مأموران در اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۳۱۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرشید همچنین اضافه کرد: مأموران انتظامی پاسگاه ابراهیم‌آباد قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری و گشت‌زنی به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی مطرح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو و پاکسازی مسیر تردد آن ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد لذا همکاری شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه‌های تأثیرگذار با پلیس نیز در کاهش جرایم نقش به‌سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =