راه‌اندازی پروازهای خراسان جنوبی به عتبات عالیات/ راه‌اندازی پروازهای تهران طبس و بیرجند تهران از هفته آینده

مدیر فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: از امروز همزمان با نخستین روز از هفته دولت پروازهای خراسان جنوبی به مقصد عتبات عالیات و بالعکس راه‌اندازی می‌شود.

خبر طبس: مدیر فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: از امروز همزمان با نخستین روز از هفته دولت پروازهای خراسان جنوبی به مقصد عتبات عالیات و بالعکس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از خبرگزاری فارس، هادی سلامی اظهار کرد: در سه ماه نخست سال‌جاری تعداد ورودی پروازهای داخلی ۱۲۶ سورتی پرواز و خروجی پروازهای داخلی ۱۲۳ سورتی پرواز از فرودگاه‌های خراسان جنوبی صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که تعداد پروازهای داخلی انجام شده از فرودگاه‌های استان در سه ماه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵,۵ درصد کاهش داشته است، ادامه داد: اما در این مدت تعداد مسافران جا‌به‌جا شده ۲۳ درصد افزایش داشته است.

مدیر فرودگاه‌های خراسان جنوبی یادآور شد: بیشترین پروازهای داخلی انجام شده از فرودگاه‌های استان به مقصد تهران بوده است.

سلامی به تعداد مسافرانی که در سه ماه نخست سال‌جاری از فرودگاه‌های خراسان جنوبی جا به جا شده‌اند اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد مسافران ورودی ۱۶ هزار و ۸۱ نفر و تعداد مسافران خروجی ۱۷ هزار و ۵۶ نفر بوده است.

وی از راه‌اندازی پروازهای عتبات عالیات از امروز همزمان با نخستین روز از هفته دولت در فرودگاه بیرجند خبر داد و گفت: این پرواز هر هفته روزهای یک‌شنبه به مقصد نجف صورت می‌گیرد.

مدیر فرودگاه‌های خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از امروز روزهای یکشنبه هر هفته حدود چهار کاروان از فرودگاه بیرجند به مقصد نجف اشرف و بالعکس جا به جا می‌شوند.

سلامی گفت: از هفته آینده پروازهای تهران طبس و بیرجند تهران راه‌اندازی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =