کشف بیش از ۳۰۰ کیلو تریاک در خراسان‌جنوبی/ دستگیری ۴ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۳۳۹ کیلو و ۵۰ گرم تریاک در استان خبر داد و گفت: این میزان طی ۲ عملیات پلیسی در نهبندان کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علایم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند که راننده با مشاهده مأموران بر سرعت خود افزود و متواری شد.

وی بیان داشت: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی و شلیک چندین تیر با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۳۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید همچنین اضافه کرد: مأموران ایست و بازرسی «سهل‌آباد» نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون حامل بار علوفه مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از کامیون ۲۰۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل بار علوفه جاساز شده بود را کشف کردند، مطرح کرد: در این رابطه یک خودروی سنگین توقیف و ۲ متهم دستگیر شده را به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تبیین کرد: پلیس با رصد شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

فرشید بر مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 3 =