مسئولان پاسخگوی خبرنگاران باشند/ کم‌لطفی‌ها قابل قبول نیست

فرماندار شهرستان درمیان گفت: بی‌توجهی و کم‌لطفی برخی از مدیران نسبت به مطالبه‌گری خبرنگاران قابل قبول نیست و همه مدیران باید در قبال سؤالات اصحاب رسانه پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از درمیان، حسینعلی بخشی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان درمیان، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مسئولان و مردم دانست و اظهار داشت: هرگونه پیگیری از جانب این قشر باید با ملایمت و خونسردی مدیران و ارائه توضیحات لازم انجام شود.

وی بیان داشت: بی‌توجهی و کم‌لطفی برخی از مدیران نسبت به مطالبه‌گری خبرنگاران قابل قبول نیست و همه مدیران باید در قبال سؤالات اصحاب رسانه پاسخگو باشند.

فرماندار شهرستان درمیان تبیین کرد: خبرنگاران طلایه‌داران عرضه اطلاع‌رسانی هستند و در جریان شیوع بیماری کرونا ضرورت دارد اطلاع‌رسانی خبرنگاران شهرستان، و مسئولان روابط عمومی ادارات به مراتب بیش از پیش باشد.

بخشی با تأکید بر اینکه خبرنگاران شهرستان می‌توانند با تأسیس تشکل در حوزه خبری نسبت به پیگیری مطالبات خود اقدام کنند، مطرح کرد: درخواست ما از اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان دقت، صحت و سرعت در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

«قیاسی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان نیز گفت: شغل خبرنگاری یکی از جذاب‌ترین و پر مخاطره‌ترین شغل‌های حال حاضر است و سربازان خط مقدم اطلاع‌رسانی بدون کوچکترین چشمداشتی مشغول تولید خبر در زمینه‌های مختلف هستند.

حجت‌الاسلام «خزاعی» امام جمعه شهرستان درمیان نیز با اشاره به رسالت خبرنگاران و لزوم توجه بیشتر به فعالین این حوزه، خاطرنشان کرد: خداوند پیامبران را به عنوان نویددهنده و خبردهنده مبعوث کرده است و در سوره نبأ به صراحت به اهمیت خبر و خبررسانی اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد:  ما گاها قادر نیستیم داشته‌هایمان را خوب به مردم منتقل کنیم باید بدانیم گاهی اوقات با یک خبر جهانی دچار تغییر می‌شود بنابراین نباید کاری کنیم که ناخواسته فعالیتمان در جبهه دشمن باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =