رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران‌خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی گفت: رکاب‌زنان‌ کراس‌کانتری استان در مسابقات قهرمانی کشور هنرنمایی می‌کنند.

سیدحمید علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: رکاب‌زنان کراس‌کانتری دوچرخه‌سواری کوهستان خراسان‌جنوبی راهی تهران شدند.

وی افزود: مسابقات رشته کراس کانتری قهرمانی دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی با حضور ۲۰ رکاب‌زن‌ شهرستان‌های بیرجند، قاینات و نهبندان در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در محل پارک صیاد شیرازی برگزار شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در رده جوانان این ماراتن استانی «محمد اعیانی» از قاین، «ابوالفضل دهقانپور و علیرضا احمدپور» از  بیرجند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

علوی یادآور شد: در رده سنی بزرگسالان و امید مسابقات دوچرخه‌سواری کراس‌کانتری کوهستان خراسان‌جنوبی «ولی‌الله دانشمند و میلاد زیرگی‌مقدم» از بیرجند بر سکوی اول و دوم ایستادند و «مهدی میری»از نهبندان به مقام سوم دست‌یافت.

وی خاطرنشان‌کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان در رشته کراس‌کانتری قهرمانی کشور از ۱۷ تا ۱۹ مردادماه در تهران برگزار می‌شود و رکاب‌زنان برتر خراسان‌جنوبی حضور فعالی دارند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی گفت: در رده سنی بزرگسالان این رویداد ورزش ملی «ولی‌الله دانشمند» و در رده سنی امید نیز «علی زیرکی‌مقدم» به رقابت می‌پردازند.

علوی ادامه کرد: «محمد اعیانیو ابوالفضل دهقان‌پور» با سرپرستی «مجتبی خسروی‌خلیران» در رده سنی جوانان مسابقات دوچرخه‌سواری رشته کراس‌کانتری قهرمانی کشور برای کسب مدال‌های رنگی رقابت‌ها رکاب می‌زنند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 10 =