خراسان‌جنوبی بر سکوی قهرمانی مسابقات پارکور کشور ایستاد

پرونده پنجمین دوره مسابقات پارکور یگان‌های ویژه ناجا یادواره شهید «ابراهیم یوسفی» در بیرجند با قهرمانی خراسان‌جنوبی بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پارکور یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور یادواره شهید «ابراهیم یوسفی» به میزبانی خراسان‌جنوبی در مجموعه ورزشی بوستان کاجستان بیرجند بسته شد.

در این ماراتن ملی ۲۷  تیم از استان‌های دارای سبک کشور طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ مردادماه جاری در بخش‌های مقدماتی و حرفه‌ای رشته‌های سرعت و مهارت به رقابت پرداختند.

در بخش تیمی پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پارکور یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور یادواره شهید «ابراهیم یوسفی» تیم خراسان‌جنوبی با کسب ۲ مدال رنگی بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد، تیم فارس نایب قهرمان و خراسان‌رضوی به مقام سوم دست یافت.

در رشته فری استایل رده سنی بالای۳۰ سال این رویداد ورزش ملی «علی اکبرزاده» از خراسان‌جنوبی با گردن‌آویز طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد، «مرتضی نصری» از خراسان‌رضوی مقام دوم را کسب کرد و «یونس رضایی» از تهران سوم شد.

در رشته فری استایل رده سنی کمتر از ۳۰ سال این رقابت‌ها، «محمدجواد نیک‌افروز» از خوزستان به مدال قهرمانی رسید، «مرتضی محکم» از فارس در جایگاه دوم قرار گرفت و «سعید طالب» از اردبیل حائز رتبه سوم شد

در رشته اسپید پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پارکور ناجا «علیرضا پهلوانی» از کرمان رتبه نخست را کسب کرد، «میلاد جلیلوند» از ایلام دوم شد و «حسن خانه‌آباد» از خراسان‌جنوبی به مقام سوم دست یافت.

در مراسم اختتامیه این رویداد ورزش ملی با حضور مسوولان کشوری، لشکری و محلی از پارکورهای برتر کشور با لوح سپاس، مدال و کاپ قهرمانی تجلیل به عمل آمد و مقرر گردید قهرمانان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشوری نیرو‌های مسلح اعزام شوند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =