سفره «احسان حسینی» پهن می‌شود/ توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: طرح «اطعام حسینی» در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح «احسان حسینی» در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان اجرا می‌شود.

رضا سلم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طرح «اطعام حسینی» با هدف گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مددجویان در ایام محرم و در ادامه پویش‌های ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه در استان خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه این طرح تا پایان ماه صفر (۱۵ مهرماه) برای اطعام نیازمندان ادامه دارد، تبیین کرد: مهم‌ترین هدف اجرای این رزمایش، اطعام افراد و خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی است.

طرح «اطعام حسینی» در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح «احسان حسینی» در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی اجرا می‌شود

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی مطرح کرد: طرح «اطعام حسینی» در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح «احسان حسینی» در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان اجرا می‌شود.

راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه

سلم‌آبادی از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در طرح «اطعام حسینی» خبر داد و گفت: این آشپزخانه‌ها با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی و مؤسسات خیریه راه‌اندازی شده و طبخ و توزیع غذاهای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

در طرح «اطعام و احسان حسینی» طبخ بیش از ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و توزیع بیش از ۲۴ هزار سبد غذایی پیش‌بینی شده است

 

وی با تأکید بر اینکه در طرح «اطعام حسینی» نذورات مردمی به سمت گره‌گشایی از نیازمندان هدایت می‌شود، تبیین کرد: در این طرح طبخ بیش از ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و توزیع بیش از ۲۴ هزار سبد غذایی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود در مجموع ۲۰ میلیارد تومان کمک مردمی در راستای اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» جمع‌آوری شود، مطرح کرد: برای این منظور همه دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم مؤمن و عزادار هستند.

روش‌های مشارکت مردم و خیران

سال گذشته به همت مردم استان ۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طرح «احسان حسینی» جمع‌آوری شد

 

سلم‌آبادی با یادآوری اینکه سال گذشته ۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طرح «احسان حسینی» در استان جمع‌آوری شد، بیان داشت: ۱۰۱ مرکز نیکوکاری پذیرای کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در جهت تهیه و پخت غذای گرم برای محرومان است.

وی به روش‌های مشارکت مردم و خیران در اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۶*۱*۸۸۷۷ و یا شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۱۰ بانک ملی از روش‌های مشارکت در این طرح است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =