جامعه‌المصطفی در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی گفت: جامعه‌المصطفی در شرق کشور برای افغانستان، پاکستان و تاجیکستانی‌ها در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، اظهار داشت: می‌توان در کنار شورای وحدت یک حوزه علمیه شبیه جامعه‌المصطفی با طلاب شیعه و سنی از کشورهای فارسی زبان ایران و افغانستان، تاجیکستان و همچنین پاکستان در شرق کشور (در بیرجند یا مشهد) تشکیل داد.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تأکید فراوان دارند و ما باید بر این موضوع در کنار معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز اقدام کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بر روی تبیین گام دوم به ویژه در حوزه‌هایی چون سبک زندگی و استقلال طلبی در دانشگاه و آموزش و پرورش نیز کار کنیم، مطرح کرد: موضوع بیداری اسلامی و مسائل مرتبط با آن را باید به صورت کشوری کار کنیم تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

قاسمی با اشاره به ستاد جامع تبلیغ و همچنین شورای تبیین از اقدامات ارزشمند زیربنایی در حوزه تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: چنین حرکت‌هایی باید به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی تداوم و استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =