فعالیت ۵۷ سازمان مردم‌نهاد در خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از مجوز فعالیت ۵۷ سازمان مردم‌نهاد این حوزه خبر داد.

مهدی قناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: تعداد ۵۷ سازمان مردم‌نهاد اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌‌جنوبی مجوز فعالیت دارند.

وی افزود: فعالیت این سمن‌ها در حوزه‌‌های‌ ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده، تمدن‌ ایرانی اسلامی و گردشگری اجتماعی، آسیب‌های رفتاری و توانمندسازی، مهارت‌های زندگی و مبارزه با مواد مخدر است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در راستای تفاهم‌نامه همکاری وزارت‌خانه‌های ورزش‌ و جوانان و کشور، پرونده متقاضیان تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد برای اخذ مجوز فعالیت به شورای توسعه و حمایت از سمن‌ها در استانداری ارسال می‌شود.

قناد با اشاره به ارسال ۶ پرونده متقاضی تأسیس سازمان مردم‌نهاد به شورای توسعه و حمایت سمن‌های استانداری در سال جاری، یادآور شد: طی چهار ماه نخست امسال تعداد ۴ تشکل به سازمان‌های مردم نهاد اداره‌کل ورزش و جوانان و جوانان خراسان‌جنوبی اضافه شده است.

وی از رشد ۱۲۵ درصدی اخذ مجوز فعالیت سمن‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در سال ۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته از ۱۹ پرونده ارسالی به استانداری تعداد ۱۸ سمن سند اعتباری و مجوز فعالیت دریافت کردند در حالی که سهمیه تکلیف وزارتخانه برای استان ۸ تشکل بود.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هفت =