لیگ برتر هندبال | رویارویی زغال‌سنگ طبس با فولاد سپاهان اصفهان

در سی‌ و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی از سد رعد پدافند آمل گذشت و به مصاف فولاد سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در چهارچوب رقابت‌های مرحله اول از دور رفت سی‌ و چهارمین دوره لیگ برتر کشور هندبال باشگاه‌های کشور تنها نماینده‌ خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

تیم هندبال زغال‌سنگ‌ طبس در یک بازی کاملا تهاجمی و حرفه‌ای توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ از سد رعد پدافند آمل بگذرد. در این ماراتن ملی شاگردان «رضا جعفرنیا» توانستند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرده و نیمه نخست بازی را با برتری ۱۶ بر ۱۰ به نفع خود پایان داده و پیروزمندانه به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی نیز علی‌رغم تلاش بازیکنان «امین حسنوند» سرمربی رعد پدافند آمل، این نماینده خراسان‌جنوبی در لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور بود که با اختلاف ۸ امتیازی و با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ برنده میدان شود.

«رضا جعفرنیا» سرمربی تیم هندبال زغال‌سنگ طبس پس از پیروزی ستودنی بر رعد پدافند آمل اظهار داشت: در نخستین بازی رسمی تیم زغال‌سنگ در این دوره متأسفانه در اوایل مسابقه کمی نامتعادل بودیم و بالانس لازم را نداشتیم.

وی افزود: خداروشکر هر چی جلوتر رفتیم بازی تیم هماهنگ‌تر شد و بازیکنان این هماهنگی را در زمین نشان دادند و توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و پیروز میدان شوند. 

«علی شایسته» بازیکن تیم زغال سنگ طبس نیز گفت: بازی اول در لیگ همیشه سخت است با این حال نتیجه قابل قبولی گرفتیم.

وی ادامه داد: تیم حریف تیم جوان و با انگیزه‌ای بود و ما هم نیز یک تیم جوان و باتجربه‌ای داریم  که توانستیم به خوبی از پس این بازی سخت برآییم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس؛ تیم هندبال زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی در دومین بازی از سری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های روز سه‌شنبه ۲۶ مردادماه جاری در مقابل تیم فولادسپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند. حریف نماینده خراسان‌جنوبی در نخستین بازی مقابل تیم نفت‌ و گاز گچساران با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ پیروز میدان شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دوازده =