کشف ۵۶۲ کیلو تریاک طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۵۶۲ کیلو تریاک طی ۲ عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور نهبندان به سربیشه بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت‌‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور نهبندان به سربیشه سواری زانتیای قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و با علایم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند که راننده خودرو با مشاهده پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی در یک عملیات ضربتی سواری زانتیا را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۴۶۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرشید افزود: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در مبادی ورودی این شهرستان به یک سواری پراید مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از سواری پراید ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرشید در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با رصد شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شانزده =