محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی زیر ذره‌بین پلیس

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه ورودی‌های استان برای اجرای این طرح به صورت فیزیکی و هوشمند رصد می‌شود، گفت: همچنین ۶۰ تیم خودرویی محور‌های اصلی و فرعی اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی را کنترل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ورود خودروهای غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی با تأکید بر اینکه ورودی‌های استان برای اجرای این طرح به صورت فیزیکی و هوشمند رصد می‌شود، تردد خودروهای خدماتی، اورژانس، انتظامی، باربری و مسافربری عمومی در مدت اجرای این طرح بلامانع است.

فعالیت ۶۰ تیم خودرویی

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه ۶۰ تیم خودرویی محور‌های اصلی و فرعی اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی را کنترل می‌کنند، تصریح کرد: این تعداد گشت خودرویی محور‌های اصلی و فرعی خراسان جنوبی را کنترل و نسبت به اجرای ممنوعیت‌ها اقدام و ورودی شهر‌ها نیز توسط دوربین کنترل خواهد شد.

رضایی گفت: براساس تصمیمات گرفته شده در ۹ نقطه از ورودی‌های استان و همچنین ۱۰ ورودی پلیس راه به‌صورت فیزیکی از ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی و خروج خودرو‌ها با پلاک بومی جلوگیری خواهد شد.

مجوزهای صادره فاقد اعتبار است

وی افزود: تمامی مجوز‌های صادره قبلی به جز موارد اضطراری که در لحظه صادر شده باشد فاقد اعتبار خواهد بود و اتوبوس‌های مسافربری بین‌شهری نیز با یک سوم ظرفیت مجاز به جابجایی مسافر خواهند بود.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این طرح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۵ شهریور ادامه دارد، گفت: جرایم در نظر گرفته شده در شهر‌های قرمز ۱۰ میلیون ریال و شهر‌های نارنجی ۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده که رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون از ورودی شهر‌ها برگشت داده خواهند شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =