تابستانی متفاوت با طراوت گرافیک

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج خراسان‌جنوبی گفت: بسیجیان و علاقه‌مندان به حوزه طراحی می‌توانند با ثبت‌نام در دوره آموزش مقدماتی طراحی پوستر با محوریت نرم‌افزار فتوشاپ تابستانی متفاوت را با طراوت گرافیک سپری کنند.

محمدرضا نباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج و اهداف این مرکز، اظهار داشت: توانمندسازی و آموزش بسیجیان علاقه‌مند از جمله اهداف ایجاد این مرکز است و این دوره آموزشی در همین راستا برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: ثبت‌نام این دوره آموزشی تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و عموم علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این دوره در قالب خانه طراحی و تجسمی این مرکز  برگزار خواهد شد، مطرح کرد: دوره  طراحی پوستر در ۲ مرحله شامل جلسات تئوری مجازی و کارگاه‌های عملی حضوری برگزار خواهد شد.

نباتی عنوان کرد: شهریه استثنایی دوره ۱۲۰ هزار تومان است و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر و رسمی اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدرس این دوره «امین رحیم‌آبادی» از هنرمندان استان و دارای آثار برتر کشوری و مسئول خانه طراحی و تجسمی مرکز است، تبیین کرد: خوشبختانه در زمینه طراحی این مرکز از ابتدای امسال توانسته آثار بسیار خوبی را به ویژه در ایام انتخابات تولید کند که علاوه بر انتشار گسترده به صورت پوستر، تراکت و بیلبورد در تهران و چندین استان کشور نصب شد.

نباتی افزود: از مهم‌ترین تفاوت‌های این دوره با سایر دوره‌های فتوشاپ در این است که هنرجویان علاوه بر اینکه سیر ایده‌یابی تا تولید را فرا می‌گیرند با تکنیک‌های مختلف طراحی آشنا می‌شوند و نرم‌افزار فتوشاپ صرفاً ابزاری برای رسیدن به این تولیدات است و نه محور اصلی آموزش.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام از طریق لینک 🌐IDPay.ir/Afarinesh-PS اقدام نمایند و پس از پایان مهلت ثبت‌نام لینک و زمان دقیق برگزاری کلاس‌ها پیامک خواهد شد.

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج خراسان‌جنوبی بیان داشت: از برگزیدگان این دوره که بالاترین امتیاز را کسب نمایند، جهت همکاری در تولیدات گرافیکی مرکز آفرینش‌ها دعوت به عمل خواهد آمد.

نباتی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری بسیج شهرستان‌ها به عنوان بازوی این مرکز هستند، افزود: در صورت ثبت‌نام علاقه‌مندان در سایر شهرستان‌های استان دوره‌های عملی با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری بسیج در هر کدام از شهرستان‌ها برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دوره می‌توانند به آدرس مجازی Afarinesh_khj@ در پیام‌رسان ایتا مراجعه نموده و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۶-۳۲۳۴۳۲۲۴ تماس حاصل نمایند.

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان توانسته از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۰ نفر علاقه‌مند را در قالب دوره‌های مقدماتی تصویربرداری و تدوین با نرم‌افزار Adobe Premiere آموزش دهد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =