فراخوان پایه خدمتی مشمولان وظیفه عمومی در شهریور ماه ۱۴۰۰

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیر دیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی شهریور ماه سال ۱۴۰۰ هستند به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید احمد حسینی، اظهار داشت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان خراسان‌جنوبی در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، چنانچه محل اعزامشان مراکز آموزش داخل استان شامل مرکز آموزش محمد رسول الله(ص) بیرجند، مرکز آموزش امام رضا(ع) ۰۴ نزاجا و همچنین کفایت آموزش (سپاه استانی) باشد می‌توانند مستقیماً خود را به مراکز آموزشی پیش گفته معرفی نمایند.

وی بیان داشت: به منظور اعزام به مراکز آموزشی خارج استان بایستی ساعت ۷ صبح روز دوشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۰ در معاونت وظیفه عمومی استان واقع در سایت اداری حضور یابند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: ضمنا در صورتی که مشمولان خواستار عزیمت انفرادی به مرکز آموزش سراسر کشور باشند ضمن هماهنگی با معاونت وظیفه عمومی استان می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت شخصا خود را به مراکز آموزش از پیش تعیین شده معرفی نمایند.

حسینی افزود: اعزام مشمولان به خدمت مقدس دوره ضرورت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراکز آموزش نیروهای مسلح انجام خواهند شد.

وی بیان داشت: مشمولان باید قبل از اعزام به خدمت با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونتشان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس منحوس کرونا اطمینان حاصل شود تا موجب انتقال ویروس به دیگران نشوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی خطاب به مشمولان وظیفه عمومی توصیه کرد: در زمان اعزام به خدمت در محل معاونت وظیفه عمومی ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم از کوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال و به ویژه ماسک و دستکش و غیره برابر پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

حسینی از خانواده مشمولان وظیفه عمومی درخواست کرد: با توجه به شرایط کرونا از تجمع و حضور در محل معاونت وظیفه عمومی خراسان جنوبی جداً خوداری کنند.

وی عنوان کرد: مشمولان وظیفه عمومی اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و غیره را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی همچنین در خصوص همراه داشتن سرباز کارت بانک سپه تأکید کرد و افزود: با توجه به مجوز صدور سرباز کارت برای همسان‌سازی پرداخت حقوق به کارکنان وظیفه، مشمولان وظیفه نسبت به اخذ سرباز کارت مصوب اقدام و از دریافت سایر کارت‌های عابر خودداری نمایند.

حسینی متذکر شد: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =