اعتبارات هر پروژه‌ای که امسال به اتمام برسد؛ کامل تخصیص می‌یابد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تاکید کرد: هر پروژه ای که ظرفیت اتمام برای امسال را داشته باشد، اعتبارات آن ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا می کند.

خبر طبس: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تاکید کرد: هر پروژه ای که ظرفیت اتمام برای امسال را داشته باشد، اعتبارات آن ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در بازدید از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی امام رضا(علیه السلام) بیرجند اظهار داشت: خراسان جنوبی و بیرجند استحقاق این را دارد که منابع اعتباری را کامل به آن تخصیص دهیم.

وی تاکید کرد: من به نمایندگی از هیات دولت، این آمادگی را دارم که هر پروژه ای که ظرفیت اتمام برای امسال را داشته باشد، اعتبارات آن ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کند.

کاظم قائمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این بازدید گفت: این بیمارستان با زیربنای ۲۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این بیمارستان از سال ۸۵ آغاز شده است، افزود: اعتبارات این پروژه تا سال گذشته ۳۴۶ هزار و ۲۶۸ میلیون ریال بوده است.

وی اعتبارات مصوب سال ۹۳ این پروژه را ۱۲۰ هزار میلیون ریال ذکر کرد و ادامه داد: تاکنون از این مبلغ ۷۰ هزار میلیون ریال تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعتبار مورد نیاز بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بیرجند را ۳۰۰ هزار میلیون ریال ذکر کرد و اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این پروژه نیز ۶۰۰ هزار میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ساختمان اصلی این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ساختمان های جانبی این بیمارستان نیز از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است.

قائمی پیشرفت کل بیمارستان ۲۰۰ تختوابی بیرجند را ۵۵ درصد ذکر کرد و یادآور شد: در حاضر نمای ساختمان، نازک کاری و تجهیزات در مرحله اتمام قرار دارد.

قائمی اظهار امیدواری کرد: اگر اعتبارات مورد نیاز این پروژه به موقع اختصاص یابد، این پروژه برای افتتاح تا دهه فجر آماده می شود.

استاندار نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: از امروز تلاش می کنیم با کار در چند شیفت، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی را برای افتتاح تا دهه فجر آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ بر اساس بند ۱۷ مصوبه شماره ۵۰۸۹۸/۳۴۰۷۸ مورخ ۲۵/۸/۸۴ هیئت دولت در خراسان جنوبی باید احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی برای جایگزینی بیمارستان امام رضا (علیه السلام) بیرجند صورت گیرد.

دکتر نوبخت همچنین از سایت اداری و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =