لیگ برتر هندبال | زغال سنگ طبس حریف فولادسپاهان نشد

در سی‌وچهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور تیم زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی در مقابل فولادسپاهان اصفهان بازی را واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در آخرین بازی مرحله اول   از دور رفت سی‌وچهارمین دوره لیگ برتر کشور هندبال باشگاه‌های کشور تیم هندبال زغال‌سنگ طبس به مصاف فولادسپاهان اصفهان رفت.

در این ماراتن ملی شاگردان  «رضا جعفرنیا» که لبریز از شور و شوق برای پیروزی در میدان رقابت‌ها گام نهاده‌ بودند در نیمه نخست مسابقه پر از اشتباه ظاهر شدند و با نتیجه ۱۳ بر ۷ به نفع تیم اصفهانی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم جدال تیم‌های زغال‌سنگ طبس و فولادسپاهان اصفهان نیز نماینده خراسان‌جنوبی علیرغم تلاش‌ فراوان نتوانست جبران امتیاز کند و با نتیجه نزدیک ۲۲ بر ۲۰ بازی را به حریف واگذار کرد.

رضایت «جعفرنیا» از بازیکنان

 «رضا جعفرنیا» سرمربی تیم زغال‌سنگ طبس پس از شکست در آخرین بازی مرحله اول دور رفت لیگ برتر مقابل فولاد سپاهان گفت: بازی قوی و محکمی بود.

وی افزود: هر دو تیم هم در دفاع و هم در حمله بسیار قوی ظاهر شدند و من از بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم در مراحل بعدی لیگ بهتر ظاهر شویم.

 «سید مهدی موسوی» بازیکن و برترین گلزن تیم زغال‌سنگ طبس نیز در این بازی خاطرنشان کرد: هر دو تیم جنگنده بازی کردند.

بازی تدارکاتی نداشتیم

وی افزود: ما بازی تدارکاتی نداشتیم در حالی که فولادسپاهان اصفهان پیش فصل بسیار خوبی داشته‌ بود اما توانستیم پا به پای سپاهان بدویم و بجنگیم.

موسوی ادامه داد: امیدوارم بازی به بازی تیم بهتر شویم و بتوانیم نتایج بهتر و قابل قبولی بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس؛ تیم هندبال زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی در نخستین بازی از مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ از سد رعدپدافند آمل گذشت.

نماینده خراسان‌جنوبی در پایان دور اول مسابقات با دو امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر هندبال آقایان کشور قرار دارد.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =