بهره‌مندی ۲۴۵ هزار نفر از خدمات طرح «نذر سلامت۲» در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم جمعیت هلال‌احمر استان خدمات بهداشتی در قالب طرح «نذر سلامت ۲» را به ۲۴۵ هزار و ۷۹۰ عزادار حسینی ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم جوانان عزادار با انجام فعالیت‌های بشردوستانه وفاداری خود را به سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) نشان دادند.

وی با بیان اینکه طی دهه اول محرم در مجموع یک هزار و ۳۰۰ هیأت مذهبی(روزانه تا ۱۷۰ هیأت) در سطح استان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند، افزود: ارائه این خدمات توسط یک هزار و ۲۸۵ تیم متشکل از ۲ هزار و ۱۵۹ عضو برادر و یک هزار و ۱۸۳ عضو خواهر انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۲۴۵ هزار و ۷۹۰ نفر از عزاداران خدمات این طرح را دریافت کردند، مطرح کرد: اجرای طرح «نذر سلامت ۲» از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

رضایی مطرح کرد: تب‌سنجی عزاداران در ورودی هیأت‌ها، نظارت بر رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی کردن مکان‌ها، کنترل پوشش ماسک، توزیع ماسک و محلول ضدعفونی و نیز ارائه توصیه‌های بهداشتی ضروری به عزاداران از جمله اقدامات انجام شده در اجرای این طرح بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ملی «نذر سلامت۲» تعداد ۷۷ هزار ماسک نیز توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اهدا و توزیع شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =