صدور ۴۸ مجوز مشاغل خانگی در خراسان‌جنوبی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی از صدور ۴۸ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای امسال خبر داد و گفت: ۶ مورد از این مجوزها در قالب پشتیبان و ۴۲ مورد به صورت مستقل بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی‌ غلامرضا اشرفی از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سهمیه سال ۹۹ در استان خبر داد.

وی با اشاره به سهم ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مشاغل خانگی خراسان‌جنوبی، افزود: این تسهیلات به ۱۰۳ طرح پشتیبان و مستقل معرفی شده از سوی کمیته مشاغل خانگی ذیل گروه کاری اشتغال استان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از محل پرداخت تسهیلات بانکی تعداد ۷۰۲ فرصت شغلی در استان ایجاد شده که ۱۰۸ مورد به صورت مستقل و ۵۹۴ مورد در قالب پشتیبان و تحت پوشش هستند.

اشرفی با اشاره به صدور ۴۸ مجوز مستقل و پشتیبان در خراسان‌جنوبی از ابتدای امسال، گفت: از مجموع مجوزهای صادر شده تعداد ۶ مورد در قالب پشتیبان و ۴۲ مورد به صورت مستقل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۶ مورد از مجوزهای صادر شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت، ۱۷ مجوز در حوزه جهادکشاورزی و ۴ مجوز نیز در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =