بهره‌برداری از ۲۳ پروژه راهداری خراسان‌جنوبی در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از بهره‌برداری از ۲۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در هفته دولت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی و زمان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت است.

وی بیان داشت: این اداره‌کل طی هفته دولت با افتتاح و شروع عملیات اجرایی ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۲۷ میلیارد ریال سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: قالب این پروژه‌ها شامل عملیات تعریض، نوسازی و بهسازی راه روستایی، اجرای روشنایی، احداث راه روستایی، احداث پل، اصلاح شیب شیروانی، روکش آسفالت سرد و گرم  و احداث قرنیز در راه‌های استان است.

جلال‌زاده ادامه داد: افتتاح روکش اسلاری سیل محور سه‌راهی بشرویه _ دیهوک برای اولین بار در استان از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری این هفته است.

وی یادآور شد: همچنین در این هفته افتتاح پروژه‌های، تعریض و بهسازی محور سربیشه_درح_ مرز ماهیرود، اصلاح شیب و شیروانی و آسفالت گرم محور نهبندان_ بیرجند و عملیات روکش آسفالت محورهای فرعی راه روستایی نهبندان به طول ۲۰ کیلومتر را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از پروژه‌ها در شهرستان‌های خوسف، درمیان، بشرویه، سربیشه، فردوس، قاین، نهبندان، طبس و زیرکوه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 16 =