درخواست آیت‌الله «عبادی» از دولتمردان؛ براساس عدالت و به نفع مردم حرکت کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ثروت نباید در دست عده‌ای بی‌درد قرار بگیرد و دولت جدید براساس عدالت به نفع مردم حرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای سازمان بسیج اصناف خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز فعالیت دولت سیزدهم، اظهار داشت: دولت جدید کار خود را از امروز آغاز کرد و امیدواریم در آینده دولت و مردم یکی شوند.

وی با تأکید بر اینکه دولت به عنوان خدمت‌گزار به مردم باید با اخلاص خدمت کند، بیان داشت: امروز برای رسیدن به شرایط بهتر باید به نظام جمهوری اسلامی باز گردیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: طی چند سال اخیر هر دولتی با یک سلیقه متفاوت به روی کارآمد و باعث شد تا درجا بزنیم اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون یک دولت جوان، متحرک و پویا و انقلابی به روی کار آمده است.

عبادی تصریح کرد: در سایه دولت انقلابی برابر نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی باید اقتصاد دست مردم باشد و کسانی که می‌خواستند اشراف‌سازی کنند به دنبال کار خود رفته‌اند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی حرام‌خور نیستند اما به خاطر نفوذ بیگانگان و ایجاد فشارهای اقتصادی، پول‌های نجومی و اختلاس باعث به هم ریختن همه چیز در کشور شدند و مردم را از دین دور کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه ثروت نباید در دست عده‌ای بی‌درد قرار بگیرد و دولت جدید براساس عدالت به نفع مردم حرکت خواهد کرد، گفت: مردم ایران اسلامی به دنبال تجارت حلال هستند و به سمت اصنافی می‌روند که برای مردم و خدا کار کنند و به دنبال حل مشکلات جامعه هستند.

عبادی جایگاه بازار را در نظام اسلامی بسیار خاص دانست و عنوان کرد: برخی افراد به دنبال این بودند تا بازار را به هم بریزند و سلب اعتماد کنند که خوشبخانه نتوانستند موفق شوند.

وی بر لزوم کارشناسی دقیق سند توسعه هفتم تأکید و عنوان کرد: باید به موقع با رعایت منافع مردم این طرح را اطلاع‌رسانی کنید و مردم را از این نگرانی‌ها نجات دهید و بدانید که مردم در مشکلات بسیار ایستادگی کردند و مردم از ما عمل می‌خواهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: امروز احساس می‌شود موانع موجود بر سر راه پیاده کردن اقتصاد اسلامی در حال جمع شدن است لذا امیدواریم کارها به خوبی انجام و مردم پاداش رأی دادن خود را بگیرند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =