دولت و مجلس قوانین دست و پاگیر را بردارند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست برای اصلاح قوانین دست و پاگیر و رفع موانع تولید و بروکراسی اداری کاری انقلاب انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در نشست صمیمی با جمعی از جوانان فعال سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی بیرجند، اظهار داشت: رکن امر به معروف و نهی از منکر از وظایف فردی و دینی همگان است.

وی با اشاره به عدم پیاده‌سازی کامل امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان داشت: اقتضائات اجتماعی در هر زمانی از تاریخ موجب شده تا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به صورت کامل اجرا نشود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه همه انبیاء و اولیای الهی به اقتضای زمان خودشان به دنبال پیاده‌سازی دین خداوند در جامعه بودند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نیز زمینه‌ساز دولت اسلامی است.

قاسمی جوانان را از سرمایه‌های اصلی و ارزشمند کشور دانست که آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری دارند و تبیین کرد: در کشور ما علی‌رغم اینکه آزادی وجود دارد اما پذیرش نقد و مطالبه‌گری به خصوص در دستگاه‌های اجرایی کشور دچار ضعف است.

وی از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست برای اصلاح قوانین دست و پاگیر و رفع موانع تولید و بروکراسی اداری کاری انقلاب انجام دهد و خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب باید جوانان را وارد میدان کرد و از نیروی آنان غفلت نشود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 10 =