کشف ۶۳ تن نهاده دامی احتکار شده در خراسان‌جنوبی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: مأموران پلیس ۶۳ تن نهاده دامی احتکار شده به ارزش ۴ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ جواد بخشی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار مقدار چشمگیری نهاده‌های دامی در یک انبار مطلع شده و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل انبار نهاده‌های دامی احتکار شده را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به همراه مأموران اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و معدن وارد انبار شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی دقیق از انبار شناسایی شده، ۶۳ تن نهاده دامی احتکار شده کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال براورد شده است.

بخشی با بیان اینکه مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =