اعضای شورای شهر و نمایندگان از حزب‌گرایی پرهیز کنند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس حزب‌گرایی و پیروی از گروه‌های خاص را یکی از آسیب‌های جدی منتخبان مردم دانست و گفت: پرهیز جدی از حزب‌گرایی و گروه‌های خاص باید مد نظر اعضای شورای شهر و تمامی نمایندگان مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی‌اسفزار ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر بیرجند، اظهارداشت: این جلسه سومین جلسه با اعضای شورای شهر بیرجند بوده که در جلسات قبلی از نظرات اعضا که شامل مدیریت واحد شهری، استمرار اینگونه جلسات، استفاده از جایگاه نمایندگی برای توسعه شهر بیرجند و پیگیری برای اختصاص منابع پایدار برای شهرداری استفاده شد.

وی تصریح کرد: وجه مشترکی بین نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر وجود دارد و آن این بوده که همه ما منتخب مردم بوده و باید برای مردم کار کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اخلاص باید مدنظر همه منتخبان مردم باشد، یادآور شد: یکی دیگر از مسائلی که باید مدنظر اعضای شورای شهر و تمام نمایندگان مردم قرار گیرد مراقبت دائمی است.

خسروی افزود: همچنان که علما بیان کرده‌اند؛ اگر می‌خواهید در زندگی موفق شوید باید این ۴ اصل مهم «مشارطه، مراقبه، محاسبه و معاتبه» را سرلوحه کارها قرار دهید.

وی اصلی و فرعی کردن مسائل را یکی از موضوعات با اهمیت برشمرد که باید مدنظر مسئولان و اعضای شورای شهر قرار گیرد و اضافه کرد:  امام علی(ع) می‌فرمایند؛ از دلایل سقوط دولت‌ها ۸ مورد بوده و یکی از آن‌ها که مسائل اصلی را ضایع کرده گذاشتن تمام وقت برای حاشیه‌ها است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشمندان و هنرمندان سرمایه‌های فرهنگی هر منطقه بوده که باید میراث فرهنگی به این افراد بهای بیشتری بدهد، اضافه کرد: این موضوع با وزیر پیشنهادی دولت در حوزه میراث فرهنگی مطرح شده و این افراد باید به عنوان الگو به جامعه شناسانده شوند.

خسروی حزب‌گرایی و پیروی از گروه‌های خاص را یکی از آسیب‌های جدی منتخبان مردم دانست و تصریح کرد: پرهیز جدی از حزب‌گرایی و گروه‌های خاص باید مد نظر اعضای شورای شهر و تمامی نمایندگان مردم باشد زیرا ما منتخب همه مردم هستیم  و باید منافع مردم را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مردم جزو ارکان اصلی انقلاب هستند، گفت: اگر آموزه‌های دینی و رهبری را از دیگر ارکان انقلاب عنوان کنیم و به رکن اصلی که مردم بوده توجه نشود دیگر ارکان نمی‌توانند به اهدافشان برسند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه به دلیل مشکلات فراوان درجه امید مردم پایین آمده که باید مسئولان هر کدام گوشه‌ای از کار را گرفته تا مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =