ناکامی قاچاقچی مواد مخدر در «نهبندان»/ ۱۰۲ کیلو تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان نهبندان ۱۰۲ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پاسگاه عربخانه نهبندان اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی شهرستان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان نهبندان به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف که در بازرسی از خودرو ۱۰۲ کیلو و۶۵۰ گرم تریاک کشف شد.

فرشید تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانوی  به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =