کشف ۳۸ تن انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی/ ۴۹ باند متلاشی شد

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۸ تن انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در جریان بازدید از کشفیات جدید مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان خراسان‌جنوبی، اقدامات پلیس مواد مخدر و مجموعه نیروی امنیتی و انتظامی را قابل تحسین دانست و اظهار داشت: گزارش‌ها حکایت از رشد کشفیات مواد مخدر در ۵ ماهه نخست سال جاری در استان دارد.

وی بیان داشت: افزایش آمار در بحث دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این مدت نیز حاصل تلاش و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی است و این تلاش‌ها، ضربه‌های جدی به مسیر قاچاق مواد مخدر وارد می‌کند که بسیار ارزشمند می باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی اضافه کرد: امیدواریم این کشفیات و برخوردها بتواند کمک کند که مردم و به ویژه قشر جوان کمتر در معرض آلودگی به مواد مخدر قرار بگیرند و به‌زودی شاهد جمع شدن این پدیده شوم باشیم.

سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۸ تن انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشته است.

وی از دستگیری ۴ هزار و ۶۰۰ نفر قاچاقچی و ۹۸۰ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در سال جاری خبر داد و بیان داشت: همچنین طی این مدت ۴۹ باند مواد مخدر در سطح استان متلاشی شده است.

 فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در راستای طرح امنیت اجتماعی طی یک عملیات جداگانه در مناطق عمومی فرماندهی انتظامی استان یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف و در همین رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شده است.

فرشید از آمادگی ۲۴ ساعته پلیس برای خدمتگزاری به مردم و‌ مقابله با سوداگران مرگ در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به کسانی که آرامش کشور را بر هم می‌زنند هشدار می‌دهیم که پلیس مقتدرانه و جان بر کف با آنان مقابله و برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =