نیروهای مسلح بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بازوی قدرتمند این نظام مقدس الهی دانست و گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به انسان و حفظ و صیانت از او نیست.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از پرسنل پدافند هوایی شرق کشور ضمن گرامیداشت دهم شهریورماه سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: نیروهای مسلح در سطح جهان و کشورهای مختلف چه از نظر تعلیمات نظامی و کلاسیک و چه از جهت تکنیک و تاکتیک مشابه اما ۱۸۰ درجه با هم متفاوت‌اند.

وی تفاوت نیروهای مسلح را به دلیل جهت‌گیری آن‌ها که برخواسته از چه فکر و عقیده‌ای هستند دانست و بیان داشت: جهت‌گیری جبهه های کمونیست شرق یا لیبرال دموکراسی غرب دقیقا براساس تنازع بقا حیوانات است و تمام جنگ این است که برای شکم، شهوت، آز و طمع به جان هم و دیگران می‌افتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هدف از مسلح شدن نیروهای مسلح کشتن انسان کُش‌ها است، بیین کرد: متأسفانه سلاحی که نیروهای مسلح غرب برمی‌دارند ساطور شرارت و آدم‌کشی است اما سلاحی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر می‌دارند چاقوی جراحی است که غده های زائد را بیرون بریزد.

عبادی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حافظ انسان‌ها هستند و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به انسان و حفظ و صیانت از او نیست و این نوع کار از بهترین نوع عبادت و جهاد فی سبیل‌الله است.

وی فلسفه کار نیروهای مسلح را برای صیانت از انسان دانست و عنوان کرد: شما آفات شجره انسانیت را از بین می‌برید و همه شما «حاج قاسم‌ها و صیاد شیرازی‌ها» هستید و حاج قاسم یک سمبل برای نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن تنها زبان زور را خوب می فهمد، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =