کشف محموله یک میلیاردی کالای قاچاق در خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری و یک کامیون در شهرستان بیرجند انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۹۵ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ جواد بخشی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی در اجرا۲ طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی بیرجند به یک اتوبوس مسافربری و یک کامیون مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها انواع لوازم خانگی، وسایل ورزشی غیرمجاز و لوازم یدکی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۹۵ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بخشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =