اخبار ورزشی | دست «پیام وحدت» به لیگ دسته دو فوتبال نرسید/ رقابت دارترها در مسابقات ملی

تیم فوتبال «پیام وحدت» خراسان‌جنوبی از صعود به لیگ دسته دو کشور بازماند و دارترهای استان سیبل رقابت‌های ملی را نشانه می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، شانس صعود تنها نماینده خراسان‌جنوبی به لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور به یغما رفت.

تیم فوتبال وحدت خراسان‌جنوبی که به مرحله فینال پلی‌آف لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور راه یافته بود در آخرین بازی‌اش مغلوب حریف شد.

نماینده فوتبال خراسان‌جنوبی در ورزشگاه بدون تماشاچی ثامن‌الائمه(ع) مشهد به مصاف تیم شهدای رزگان البرز رفت و ۲ بر ۰ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

تیم فوتبال پیام وحدت خراسان‌جنوبی که در دور رفت این ماراتن ملی با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب شهدای رزکان البرز شده بود از صعود به لیگ دسته دو بازماند.

نشانه‌روی دارترهای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی

 تیم دارت بانوان خراسان‌جنوبی در نخستین دوره مسابقات آنلاین قهرمانی کشور سیبل رقابت‌ها را نشانه می‌رود.

در این ماراتن ملی «زهرا رجبی، هیوا محمدی، آسیه ملکی و زهره فنجانی» با سرپرستی «زهرا بهمدی»، مربیگری «حمیده گل‌مکانی»، داوری «سمیرا سلیم، سیده‌ملیحه قریشی‌زادگان» به مصاف حریفان می‌روند.

مسابقات قهرمانی آنلاین دارت بانوان کشور در بخش انفرادی و دوبل به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی از پنجشنبه ۱۸ شهریورماه آغاز و به مدت دو روز ادامه‌ می‌یابد.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پنج =