رئیس جمهور بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهوری پس از سفر یک روزه به استان خراسان‌جنوبی لحظاتی پیش بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهوری پس از سفر یک روزه به استان خراسان‌جنوبی لحظاتی پیش بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد.

رئیس جمهور صبح امروز( جمعه) در سومین سفر استانی دولت سیزدهم، برای بررسی مشکلات خراسان‌جنوبی از طریق فرودگاه طبس وارد خراسان‌جنوبی شد و در نخستین برنامه با حضور در امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) با مردم این شهرستان دیدار کرد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه برنامه‌های سفرش، ظهر جمعه بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، استاندار خراسان‌جنوبی، نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

دیدار با مردم شهرستان طبس در حرم امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم (ع)، بازدید از معدن پروده طبس، دیدار با نمایندگان اقشار مردم، ایثارگران، نخبگان و علمای خراسان‌جنوبی در محل فرهنگسرای شهر بیرجند، بازدید سرزده رئیس جمهور از محله کاظمیه شهر بیرجند و حضور در نشست شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه آیت‌الله رئیسی به خراسان‌جنوبی بود.

وزیران کشور، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهوری وی را در این سفر همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =