توزیع ۲۰ تن آرد در قالب طرح «نذر آب۴» در درمیان

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از توزیع ۲۰ تن آرد در روستاهای شهرستان درمیان در قالب طرح ملی «نذر آب۴» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بخشی در حاشیه اجرای طرح «نذر آب۴» در شهرستان درمیان، اظهار داشت: خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی که تحت تأثیر پدیده خشکسالی قرار گرفته، گندم است، افزود: متأسفانه خشکسالی‌های اخیر باعث شده کشت گندم و علوفه کاهش و معیشت مردم روستا و کشاورزان به خطر بیفتد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امروزه یکی از نیازهای اساسی برای تأمین معیشت مردم در روستاها، آرد است، گفت: در همین راستا در قالب طرح «نذر آب ۴» درخواست تأمین آرد از استان معین طرح را داشته‌ایم.

بخشی ادامه داد: خوشبختانه خیرین و نیکوکاران استان قزوین ۲۰ تن آرد به ارزش ۳۳ میلیارد تومان را جهت توزیع بین نیازمندان منطقه تأمین کردند.

وی عنوان کرد: براساس نیازسنجی انجام شده توسط فرمانداری و دهیاری شهرستان درمیان تعداد ۵۰۰ کیسه آرد بین نیازمندان توزیع شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی هدف از توزیع آرد را ارائه خدمت بهتر و کمک به معیشت روستاییان و همچنین ایجاد رضایت‌مندی در بین این قشر از جامعه دانست.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =