بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی | از کشف لاشه یک رأس قوچ‌وحشی تا دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت

جانشین انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران انتظامی فرودگاه شهدای شهرستان طبس هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد تهران به یکی از مسافران مشکوک و پس از بررسی و شناسایی دقیق وی را دستگیرکردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ «حسین تقی‌زاده» اظهار داشت: با وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان سربیشه موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های خود به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان سربیشه اعتراف کردند، افزود: مأموران در این زمینه ۲ سارق دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف کامیون حامل مرغ قاچاق در بیرجند

«علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون یک هزار و ۹۸۰ قطعه مرغ قاچاق که فاقد مجوز بهداشتی بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۷۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی بیرجند افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 کشف یک لاشه قوچ وحشی در طبس

سرهنگ «جواد عباسی» جانشین انتظامی شهرستان طبس اظهار داشت: مأموران انتظامی فرودگاه شهدای شهرستان طبس هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد تهران به یکی از مسافران مشکوک و پس از بررسی و شناسایی دقیق وی را دستگیرکردند.

وی افزود: مأموران با رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از مسافر و وسایل همراهش، یک دستگاه دوربین شکاری دو چشمی و یک لاشه قوچ وحشی کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان طبس با اشاره به اینکه مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، عنوان کرد: پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه زدن به محیط زیست می‌کنند با جدیت برخورد خواهد کرد.

تمدید طرح ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی

سرهنگ «علیرضا عباسی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: طرح ویژه ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی از مدت‌ها پیش آغاز شده که مالکان، متصرفان و یا نمایندگان قانونی آن‌ها با مراجعه به مراکز پلیس + ۱۰، نسبت به ترخیص خودرو اقدام کردند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا ۱۸ مهر ماه سال جاری تمدید شده است، تصریح کرد: این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده اند نمی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان نسبت به ترخیص خودروی خود سریعا اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی این طرح موکول نکنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =